Jopas on aikaa vierähtänyt tuosta edellisestä tekstistä. Nyt on hyvä syykin; rakennushommat ovat kovassa vauhdissa menossa ja minä olen aloittanut uudessa työpaikassa. Tosin siellä olen vain tämän toukokuun ajan ja valmistumiseni jälkeen siirryn sitten toiselle osastolle kesälomituksia tekemään. Syksystä sitten ei ole vielä tietoa..

Viime viikkonlopun olin reissussa tuolla Turun kupeella ja voi pojat, siellähän oli ihan kesä! Muurahaisia vilisteli pitkin maita ja mantuja ja mehiläisiä pörräsi vielä kevätpökkyrässä. Lämmintäkin oli kotiinlähtöpäivänä +18! Vaikka kesäfiilis valtasikin mieleni, en silti uskaltautunut mereen uimaan, sen verran kylmän arka muka olen.

Tänä viikonloppuna olisikin sitten minulla ja Gitillä koitos Oulussa. Näyttelyyn pitäisi siis mennä. Jännittää hieman, että osataanko me käyttäytyä oikein kehässä. Toivottavasti Janne pääsee kannustamaan meitä kehän laidalle ja tarvittaessa kiinnittämään Gitin huomion itseensä, jotta tuo pikku-ikiliikkuja malttaisi edes hetken poseerata tuomarille. Mutta perästä kuuluu, miten meni!

Mutta raksajuttua ja kuvia talon alusta raksasivulla. Kesää odotellessa!